Contact

Wilt u samenwerken met een familiereisblogger die immer enthousiast te werk gaat? Lees dan vooral verder!

Doelgroep van Wandernan

– reizen 30+
– gezinnen
– comfortabele accommodaties (drie tot vijf sterren segment)

Steekwoorden die passen bij Wandernan

Rondreis, auto, ruimte, natuur, cultuur, shoppen, culinair, bourgondisch, zee, slow travel, terras, koffie, rust, uitzicht, themaparken, strand, locals, attractiepark, zwembad, affordable luxury.

Missie van Wandernan

Wandernan richt zich op ondernemende dertigplussers, die houden van een comfortabele accommodatie en op zoek zijn naar een authentieke en afwisselende reisbeleving.

Wandernan heeft samengewerkt met oa:

City Marketing Middelburg, Landal, Europa-Park, Karlsruhe, BetereBoerenbed, Bilderberg Group, Grecotel, Hilton Antwerpen, VVV Texel, B&B Ganimede, Vancanceselect, Hotel Caro, Amsterdam EXPO, Toerisme Vlaanderen, NS International, Buro ScanBrit, V&A Londen, hotel Minho, Visit Berlin, Visit Vienna, City Marketing Amersfoort.

Diensten

Ik hou van flexibiliteit richting mijn opdrachtgevers. Al mijn social media kanalen staan tot uw beschikking en ik denk graag mee over de wijze waarop wij uw product in de markt kunnen zetten.
Ik kan enthousiast worden over heel veel verschillende soorten reizen. Vooral over diversiteit in mijn reizen. Daarbij wil ik een grote mate van authenticiteit bewaren en bewaken. Ik wil blijven reizen uit een natuurlijke nieuwsgierigheid.
Soms past iets niet bij me, dan zal ik dat ook eerlijk zeggen en desgewenst een suggestie doen voor een andere influencer.

In het verleden

Op 22 juli 2013 verscheen een van mijn blogposts als voorwoord in reisvakblad Reisburo Actueel (nu TravelPro). Zie hier

Cijfers
Wilt u een actuele mediakit ontvangen, mail dan WANDERNAN

Het gezin

Wilt u ons gezin Nanda (40), Hubby (42), Noor (6) en Pippa (3) virtueel ontmoeten, klik dan even op Reisblogger Nanda.